Een passie voor online gaming, insights door ruime ervaring in online marketing en een gezonde dosis ondernemerschap. Dát zijn de ingrediënten voor het heerlijke gerecht dat Crowdster heet. Daarom doen wij wat wij doen. En dat verhaal vertellen we graag aan je.
PASSIE VOOR ONLINE GAMING
Online Gaming is al jaren een wezenlijk onderdeel van onze dagelijkse routine
Wij hebben een diepgewortelde fascinatie voor online games. Al decennia. Tot de oorsprong van games als Online Soccer Manager en simpele games als Chopper Challenge aan toe. We zien de kans die online games hebben om twee doelen te dienen: het vermaak en de beloning voor de gamer enerzijds en de extra insights die het voor online marketeers kan bieden anderzijds. Dit fascineert ons. En zette ons aan het denken. Wat weer leidde tot het ontstaan van Crowdster.
Industry insights toepasbaar maken
Het merendeel van het Crowdster-team heeft een ruime ervaring in de top van de Nederlandse online marketing-industrie. Hierdoor weten we als geen ander wat wel en niet werkt. Deze kennis droeg bij aan de ontwikkeling van het eerste spelconcept van Crowdster, The Waiting Game.
Data als basis voor jouw beslissingen
Wat online marketeers anno nu nodig hebben is data. Véél data. BIG data. Zo veel mogelijk
weten om zo gericht mogelijk succesvol te adverteren. En de spelconcepten van Crowdster zijn
zo ontwikkeld dat deze games dat faciliteren. Hierdoor is Crowdster jouw potentiële partner in
Big Data. Zodat je straks nóg beter weet wie er in jouw bioscoop, stadion of wachtruimte over de
vloer komt. Of wie er naar jouw programma kijkt.
Grove, globale user insights voldoen niet meer.
Dat weet jij. En wij ook.
If you're playing a poker game and you look around the table and can't tell who the sucker is, it's you. - Paul Newman
EEN HELDERE DATASTRATEGIE
Toegang tot jouw eigen GDPR database
Met Crowdster bouw je in korte tijd een hele mooie dataset van deelnemers op. Deze gegevens slaan we op in een speciaal voor jouw organisatie aangelegde database. De database voldoet volledig aan de GDPR richtlijnen, zo ben je ook in de toekomst verzekerd van 'schone' data.We verzamelen, organiseren, categoriseren en vernieuwen deze database 24/7. Nieuw verzamelde informatie wordt automatisch ingeladen. Vervolgens zit onze samenwerking er zeker nog niet op. Eigenlijk begint die dan pas. .
Data zonder strategie is waardeloos
Met onze vakkennis kunnen we je helpen hoe je deze hoeveelheid gedetailleerde insights kunt interpreteren en inzetten in marketingcampagnes. Zodat jouw organisatie ook daadwerkelijk de vruchten plukt van een Crowdster-spelconcept
Optimalisatie is een continu proces
In het team van Crowdster zitten geboren ondernemers die dag en nacht nadenken over het verbeteren en optimaliseren van organisaties en marketingmogelijkheden. Door uitgebreide ervaring in de online marketingwereld weten we wat wensen van marketeers zijn en hoe we die kunnen inwilligen. We spreken jouw taal en zijn daarom jouw ideale assistent, verlengstuk, aanvulling – you name it – om jouw online campaigning-strategie efficiënter en succesvoller te maken.